Неділя 07.03.2021 17:23                                                                                             Вхід |
![]() |
|
Інформатизація школиСтан
інформатизації в Мелітопольській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
№7 Мелітопольської міської ради Запорізької області за 2010-2013 р.р.
Сучасний темп розвитку
суспільства надзвичайно високий. Щоб встигати за змінами, людина повинна
переробляти величезну кількість інформації, яка надходить з усіх точок земної
кулі. Тому інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх
сферах діяльності й визначають розвиток суспільства завтрашнього дня. Об’єктивною реальністю
є те, що ми живемо в інформатизованому світі. Тому кожній школі зараз потрібно
забезпечити, крім комп’ютеризації навчального процесу, реалізацію цільової
програми інформатизації закладу освіти. Таке завдання прагне виконати й
адміністрація Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7. З урахуванням шкільних можливостей, кадрового забезпечення була прийнята Програма
інформатизації Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 на
2011-2014 р.р., яка забезпечує поступове впровадження комп’ютерних інформаційних
технологій у навчально-виховний процес та адміністративну діяльність школи (затверджено
методичною радою школи протокол від 13.01.2011 №2). Виконання
програми розраховано на чотири
роки,
так як її реалізація виконується власними силами школи та спонсорськими
коштами. Відповдальний за інформатизацію – вчитель
інформатики, ЗД з НМР Тюріна Т.В. (витяг
з наказу додаэться) Питання інформатизації навчального закладу стоїть на
постійному контролі адміністрації та розглядається під час засідань
педагогічної ради, на нараді при директорові. В річних планах роботи школи обов’язково виносяться
питання щодо впровадження інформаційних технологій під час проведення уроків,
позакласних заходів, підготовки учнів до інтелектуальних змагань. Так, на педагогічні
ради школи
було винесено наступні
питання з інформатизації: ·
впровадження
інформаційних технологій (протокол від 30.10.2007 №2 ); ·
стан
інформатизації навчального закладу (протокол від 08.04.2009 №4); ·
моніторинг
навченості вчителів з оволодіння ІКТ (протокол від 08.02.2012 №3). І нарада при заступнику директора 2010-2011 н.р. ü Ведення і редагування даних програми КУРС-школа (серпень) ü Проведення моніторингу використання в навчальному процесі
комп’ютерної техніки (грудень) ü Проведення моніторингу рівня навченості вчителів
володіння ІКТ (лютий) ü Поповнення медіатеки ü Аналіз проходження вчителями школи комп’ютерних курсів «Інтел»,
«Партнерство», «Веб 2.0» (травень) І нарада при заступнику директора 2011-2012 н.р. ü Ведення і редагування даних програми КУРС-школа (серпень) ü Використання програми КУРС-школа в навчально-виховному
процесі (грудень) ü Проведення моніторингу використання в навчальному процесі
комп’ютерної техніки (січень) ü Проведення моніторингу рівня навченості вчителів
володіння ІКТ (лютий) ü Доповнення бази даних програмних засобів та електронних
підручників, енциклопедій навчального призначення (квітень) ü Вивчення, узагальнення та впровадження в
навчально-виховний процес досвіду роботи з використання інформаційних
технологій (травень) І нарада при директорові з
питань 2012-2013 н.р.: ü Аналіз проходження вчителями школи комп’ютерних курсів
Інтел, Партнерство, Веб 2.0.(травень) ü Рівень обладнання режимних кабінетів (інформатика,
фізика, хімія, труд. навчання) та забезпечення їх комп’ютерною та оргтехнікою
(серпень 2012р.) ІІ
нарада при директорові з питань 2012-2013 н.р. (перший тиждень грудня): ü Використання ІКТ під час тренувальних занять з
обдарованими та здібними учнями ü Результативність участі учнів у конкурсах,
інтелектуальних турнірах, пов’язаних з використанням ІКТ В школі
використовується 2 навчальних комп’ютерних комплекси (каб.№24 з 2007 року, каб.№18 з 2012 року.),
де є в наявності 20 ПК, з них: -
у
першому НКК (каб.№24) 10 ПК: 1 - вчительський, 9 – учнівських, ; -
у
другому НКК (каб.№18) 10 ПК: 1 - демонстраційний, 1 - вчительський, 8 –
учнівських. Крім того, адміністрацією школи використовується 2 ноутбуки, 1 комп’ютер, 3 сканери, 3 принтери, 2 проектори і 2 мультимедійних екрана. Паспорти на
комп'ютерні класи складені (паспорти додаються). Всі комп’ютери кожного НКК об’єднані в локальну мережу, але єдиної локальної мережі у школі немає.
1 НКК (кабінет №24) та комп’ютер, який використовує адміністрація школи для управлінської
діяльності підключені до мережі Internet через мідний кабель (провайдер – «Медіана»). Можливість виходу до всесвітньої мережі в Інтернет
використовується ефективно: школа має власний сайт znz7.ucoz.ua (адміністратор
- вчитель інформатики Шматко Ю.М.) та електронну пошту mel.znz7@mail.ru. Через електронну пошту Інтернет-можливості дозволили школі мати зв’язок з
іншими школами, вищими навчальними закладами, освітянськими організаціями (наприклад,
Міністерство освіти і науки України - http://www.mon.gov.ua/). Школа забезпечена наступним програмним забезпеченням: - 2 НКК (каб.№18) операційною системою Ubuntu (безкоштовне,
відкрите ПЗ)
Ø- Медіатекою – 102 ліцензійних комплекта
комп’ютерних програмних засобів навчання (з них – 58 з іноземної мови, 7 з
математики, 5 з образотворчого мистецтва, 10 з української мови та літератури,
4 з історії, 5 з хімії, 7 з географії, 4 з біології, 1 з фізичної культури, 1 з
трудового навчання). Середнє навантаження на
2 комп’ютерні класи на тиждень становить 43 години, з них близько 27 годин на один комп’ютерний клас (каб.№24) та 16 годин на другий (каб.№18):
Комп'ютерні кабінети використовуються як засіб навчання, що вдосконалює
процес викладання, підвищує його ефективність, якість та результативність. Відповідно до Положення про кабінет інформатики у штатний розклад навчального закладу введено посаду лаборанта, який відповідає
за правильне зберігання й експлуатацію навчального обладнання. У листопаді 2011 року заклади освіти розпочали впровадження програми зі створення системи автоматизації управлінської діяльності. Комп'ютерна програма «КУРС: Школа» призначена для ведення єдиної бази даних загальноосвітнього навчального закладу, управління шкільними процесами, розрахунку навантажень вчителів, складання розкладу занять, ведення електронних шкільних журналів, обліку дітей шкільного віку та генерації звітів ЗНЗ-1, 77-РВК та 83 -РВК. Було призначено відповідальних осіб за наповнення бази даних. Вище зазначене свідчить про те, що стан інформатизації навчального закладу знаходиться на достатньому рівні. Але разом з тим є певні недоліки, які пов’язані з недостатнім фінансуванням: 1. Відсутність
комп’ютера в бібліотеці школи; 2. Не
підключено до мережі Інтернет другий комп’ютерний клас; 3. Немає єдиної
локальної мережі школи; 4. Переважна кількість навчальних кабінетів не забезпечена комп’ютерною
технікою. 5. Низька он-лайн активність вчителів |
|
Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 © 2021 |
Безкоштовний хостинг uCoz |